STAMBENA ZGRADA
HVARSKA 9a
10000 ZAGREB
ZAPISNIK
o održanom sastanku suvlasnika SZ Hvarska 9a
Dana 26.03.2025. s početkom u 18 sati, održan je sastanak suvlasnika SZ Hvarska 9a u samoj zgradi, gdje je osim pozvanih suvlasnika istom prisustvovao i gosp. D. Vukojević, direktor i vlasnik OBIN upravljanja d.o.o. Iako su svi suvlasnici bili upoznati sa temom samog sastanka i vremenom održavanja, istom su nazočili u cca 50 % postotku.
Tema istog bila je obavijest suvlasnicima (dopis odvjetnice Kopra montaže d.o.o.) da po završnom obračunu nakon obnove zgrade i sumiranju završnih računa, zgrada duguje izvođaču radova iznos od 23.945,53 eura koji je sve svoje obveze izvršio. S obzirom da nam država nije još uplatila ostatak sredstava identičan potraživanju izvođača radova (zatražen iznos još prije cca šest mjeseci; ne izdato rješenje o izvedenim radovima kao ni rješenje o obnovi), a koji je to trebala izvršiti u 2024., izvođač radova se nama kao investitoru obratio za namirenje.
Suvlasnicima je prenijeto da postoje dvije opcije; opcija da solidarno sa suvlasnicima ulaza 9 podmirimo račun ili opcija da ne platimo iznos dok god nam država ne isplati ono po čemu se obvezala. U slučaju ove potonje varijante, ulazimo s izvođačem radova u pravnu bitku koju zasigurno gubimo.
Također, suvlasnici su upoznati s činjenicom da su suvlasnici ulaza 9 pristali na plaćanje svog dijela duga i to bez pogovorno.
Na sastanku je dogovoreno da svi suvlasnici dobro promisle i slobodno donesu odluku što i kako dalje.
Dakle, u pričuvi imamo na raspolaganju cca 2.800-3000 eura, dug od cca 12.000 eura, te potraživanje od izvođača radova 2000 eura na ime troškova vode i struje koju su koristili. Sve podvučeno, dugujemo cca 7000-8000 eura (ostavljam dio iznosa u pričuvi za redovne troškove). Kako u zgradi imamo 845,65 obračunskih kvadrata, dug suvlasnika bi bio između 8,3-9.5 eura po kvadratu stana (točan izračun kad dobijem od Kopra montaže fakturu, te točno stanje pričuve na dan kada se uplata možebitno bude realizirala).
Također, svi suvlasnici dobiti će točan izračun za koji se zadužuju.
U tom smislu, molio bih za potvrdu ili odbijanje predložene varijante. U nastavku ovog ZAPISNIKA koji će biti i na grupi, anketa suvlasnicima za izjašnjavanje. Većinskim odabirom (51%) obvezujemo se na donesenu odluku.
Molim Vas do kraja tjedna izjašnjavanje na anketu kako bi nakon toga mogao otići na razgovor s izvođačem radova i dogovorio na koji način ćemo regulirati pravni posao.
Također, iskomunicirana je situacija da suvlasnici trebaju donijeti odluku oko daljnjeg vođenja zgrade (novi/stari predstavnik), te da se o tome trebaju što hitnije izjasniti, kako bi se ugovorni posao mogao temeljiti na zakonskim i pravnim normama.
Srdačno svima,
U Zagrebu, 01.04.2025. Predstavnik po službenoj dužnosti
Dejan Vrgoč